Amden zbrojí na sezónu eventů. Agentura se stala vítězem výběrového řízení vypsaného společností ContiTrade Services (CTS). Provozovatel největší české a slovenské sítě autoservisů BestDrive patřící do koncernu Continental hledal dodavatele eventů pro vlastní zaměstnance a VIP klientelu. Od ...
Dnes je to přesně rok a den od chvíle, kdy se realita v naší zemi změnila. Nikdo si v březnu 2020 nedovedl představit, co vše se v čase promění. Naše životy. Některé názory a postoje. I podnikatelské prostředí. ...
Když jsme se společností ARFiN začali v roce 2019 spolupracovat na nové strategii značky, plán marketingových aktivit počítal s využitím řady online nástrojů. Jak se ale proměnila marketingová i běžná komunikace firmy v uplynulém období ovlivěném pandemií? Zeptali ...
Vyhrané výběrové řízení odstartovalo naši spolupráci s novým klientem. Společnost Betonpres, jihočeský výrobce střešních tašek, si náš projekt marketingové komunikační strategie vybral mezi několika soutěžními návrhy. Od ledna tak začínáme pracovat na detailech plánu, jak se firma bude ...
Muset už podruhé během roku přehodnotit plány a přizpůsobit se situaci, která škrtí váš byznys. U toho se nenechat rozhodit myšlenkami, že i když se s druhou vlnou dalo počítat, není naše země připravená. A zároveň řešit dilema, ...
Od 1. září jsme zase měli být zarouškovaní. A pak zase že ne. Tak jedem dál. Zase s většími obavami, nejistotou a úzkostí. Zase s podrytou důvěrou v to, že můžeme relativně normálně fungovat a čelit všem možným ...
Přední autority z oblasti psychologie se nechaly v minulých (čti: koronavirových) dnech slyšet, že pandemie je ideální čas na zásadní osobnostní přestavbu. Že je to čas pro „usebrání se“, přehodnocení priorit, možná i změnu životního směru. Jestli tohle ...
Jsou to dva měsíce od chvíle, kdy celou zemi postupně sevřela série mimořádných opatření. Jako každá krize, i tahle je zkouškou soudržnosti, pevnosti vztahů a výzvou pro hledání nových cest. Především je to ale šance převzít odpovědnost za ...
Motivační program pro klienty společnosti EVROmat spravujeme už čtvrtým rokem. Jeho vizuální podobu dosud určovala postava anděla. Od jarní sezóny 2020 ho ale vystřídaly motivy inspirované reklamními plakáty z třicátých let minulého století. Spolu s klientem jsme chtěli navázat ...
Ve dvou video spotech představit značku i šíři sortimentu, který firma nabízí, a to celé stihnout za pár týdnů. Takové bylo zadání od české rodinné firmy specializující se na design interiérů. Příprava, schůzka nad strukturou videa a detaily ...