Jsme pyšní, že jsme v našem portfoliu mohli přivítat významnou evropskou farmaceutickou společnost PRO.MED.CS. Rozsáhlý marketingový projekt pro tohoto klienta kladl velké nároky na technologickou i obsahovou přípravu i na precizní provedení. „Ve výběrovém řízení nás agentura Amden zaujala ...
Dost možná i sázka na „hezké české“, a přitom světově provedené eventy přivedl management společnosti Penny Market k rozhodnutí svěřit přípravu akcí pro své zaměstnance agentuře Amden. Ryze česká marketingová a eventová firma v podzimním tendru zaujala neobvyklými ...
V Olympijském parku v pražské Stromovce se můžou lidé seznámit například se 47 různými sportovními odvětvími. Ale kromě radosti z pohybu často z parku odcházejí také se snem o novém bydlení od společnosti Wienerberger. Na stánku, který jsme ...
Šťastných 7. Už sedm let běží motivační program Svět výhod. Pro společnost Woodcote, jednu z největších sítí prodejen se stavebninami v České republice, zajišťujeme a postupně vylepšujeme B2B projekt zaměřený především na stavební a realizační firmy. Ty se ...
Amden je novou event agenturou největšího evropského výrobce pneumatik společnosti Continental Barum
Amden zbrojí na sezónu eventů. Agentura se stala vítězem výběrového řízení vypsaného společností ContiTrade Services (CTS). Provozovatel největší české a slovenské sítě autoservisů BestDrive patřící do koncernu Continental hledal dodavatele eventů pro vlastní zaměstnance a VIP klientelu. Od ...
Dnes je to přesně rok a den od chvíle, kdy se realita v naší zemi změnila. Nikdo si v březnu 2020 nedovedl představit, co vše se v čase promění. Naše životy. Některé názory a postoje. I podnikatelské prostředí. ...
Když jsme se společností ARFiN začali v roce 2019 spolupracovat na nové strategii značky, plán marketingových aktivit počítal s využitím řady online nástrojů. Jak se ale proměnila marketingová i běžná komunikace firmy v uplynulém období ovlivěném pandemií? Zeptali ...
Vyhrané výběrové řízení odstartovalo naši spolupráci s novým klientem. Společnost Betonpres, jihočeský výrobce střešních tašek, si náš projekt marketingové komunikační strategie vybral mezi několika soutěžními návrhy. Od ledna tak začínáme pracovat na detailech plánu, jak se firma bude ...
Muset už podruhé během roku přehodnotit plány a přizpůsobit se situaci, která škrtí váš byznys. U toho se nenechat rozhodit myšlenkami, že i když se s druhou vlnou dalo počítat, není naše země připravená. A zároveň řešit dilema, ...
Od 1. září jsme zase měli být zarouškovaní. A pak zase že ne. Tak jedem dál. Zase s většími obavami, nejistotou a úzkostí. Zase s podrytou důvěrou v to, že můžeme relativně normálně fungovat a čelit všem možným ...