Amden – inovativní marketingová řešení

Dost možná i sázka na „hezký český“, a přitom světově provedený event přivedl management společnosti Penny Market k rozhodnutí svěřit přípravu akcí pro své zaměstnance agentuře Amden. Ryze česká marketingová a eventová firma v podzimním tendru zaujala neobvyklými ...
Více zde
V Olympijském parku v pražské Stromovce se můžou lidé seznámit například se 47 různými sportovními odvětvími. Ale kromě radosti z pohybu často z parku odcházejí také se snem o novém bydlení od společnosti Wienerberger. Na stánku, který jsme ...
Více zde
Šťastných 7. Už sedm let běží motivační program Svět výhod. Pro společnost Woodcote, jednu z největších sítí prodejen se stavebninami v České republice, zajišťujeme a postupně vylepšujeme B2B projekt zaměřený především na stavební a realizační firmy. Ty se ...
Více zde
Když jsme se společností ARFiN začali v roce 2019 spolupracovat na nové strategii značky, plán marketingových aktivit počítal s využitím řady online nástrojů. Jak se ale proměnila marketingová i běžná komunikace firmy v uplynulém období ovlivěném pandemií? Zeptali ...
Více zde
Vyhrané výběrové řízení odstartovalo naši spolupráci s novým klientem. Společnost Betonpres, jihočeský výrobce střešních tašek, si náš projekt marketingové komunikační strategie vybral mezi několika soutěžními návrhy. Od ledna tak začínáme pracovat na detailech plánu, jak se firma bude ...
Více zde
Muset už podruhé během roku přehodnotit plány a přizpůsobit se situaci, která škrtí váš byznys. U toho se nenechat rozhodit myšlenkami, že i když se s druhou vlnou dalo počítat, není naše země připravená. A zároveň řešit dilema, ...
Více zde
Přední autority z oblasti psychologie se nechaly v minulých (čti: koronavirových) dnech slyšet, že pandemie je ideální čas na zásadní osobnostní přestavbu. Že je to čas pro „usebrání se“, přehodnocení priorit, možná i změnu životního směru. Jestli tohle ...
Více zde