# # # #
pokracujeme_final_675x430

Amden odstartoval další rok ISOVER klubu

Marketingová agentura Amden zúročuje a dále rozšiřuje bohaté zkušenosti s přípravou věrnostních programů. V těchto dnech například odstartovala pokračování úspěšného ISOVER klubu. Dlouhodobá jednička na českém trhu tepelných izolací díky motivačnímu programu od Amdenu podpořila svoji spolupráci s realizačními firmami, která vedla k oboustranné spokojenosti.

ISOVER klub slouží realizačním firmám a dalším zákazníkům, nakupujícím u největšího světového výrobce izolací. Motivační program má čtyři fáze: od zakoupení produktu přes zaslání faktury a získání bodů po výběr odměny v e-shopu.

Amden připravuje kompletní koncept ISOVER klubu již od spuštění v září 2014. „Měli jsme na starosti design a správu webu www.isoverklub.cz, tiskové a propagační materiály i oslovovací mailingy. Od počátku zajišťujeme i celkovou koordinaci a distribuci odměn,“ popsal ředitel agentury Amden Erik Elmer, který patří k předním specialistům na motivační programy v České republice.

Zadání pro ISOVER klub znělo: Měl by posílit komunikaci se zákazníky, zvýšit motivaci k nákupu produktů, zlepšit informovanost zákazníků a poskytnout kvalitní benefity. „Současně měl sloužit jako informační nástroj pro firmu ISOVER, která díky věrnostnímu programu získá lepší představu o práci zástupců s realizačními firmami,“ doplnil Elmer. Že tato očekávání ISOVER klub splnil, dokládá následující statistika: za dva roky fungování vykázal více než pět set registrací a přes 25 procent aktivních zákazníků. O úspěšnosti programu svědčí nejen čísla, ale zejména skutečnost, že pověřila Amden rozvojem věrnostního programu i letos. Nový ročník ISOVER klubu odstartoval 1. března.