# # # #
_MG_9732

Branding

Jednou z velkých výhod modulových staveb je jejich variabilita a možnost kombinovat nejenom moduly samotné, ale různé další doplňky, povrchy, světla, brandingy nebo nástavby, které mohou být ve výsledku velmi působivé. Vlastně se dá vytvořit objekt, který až ideálně naplňuje záměr tvůrce, zejména pokud jde o projekty v oblasti reklamy nebo podpory prodeje.
Na obrázku můžete vidět jednu z takových aplikací, která má za cíl zaujmout návštěvníka jak ve dne, tak i v noci. Tento záměr je patrný z využití různých světelných reklamních pásů, velkoplošné reklamy nebo velkého, jakoby otevřeného prostoru, který vybízí každého ke vstupu. Celý objekt je vytvořen sestavou 12 modulů a množstvím dalšího „brandingu“, který celý koncept dotváří.

_MG_9732

Je zajímavé pozorovat lidi a sledovat jak tato stavba na kolemjdoucí působí a jak přitahuje pozornost, což byl jeden ze záměrů při její tvorbě.
Tyto sestavy se dají ale dotvořit o další plochy vznikající například na „prázdných“ modulových rámech, které mohou stavbu zajímavě rozšířit a poskytnout další prostor pro komunikaci s kolemjdoucími nebo návštěvníky.
20150211_171914

V neposlední řadě pak může sehrát důležitou roli i využití vnitřního prostoru například díky velkoformátovému zasklení. Konec konců i jeden jediný modul, v tomto proskleném provedení může při prezentaci produktu působit velmi efektně, jako například působí toto „akvárium“, nebo jde spíše o „krabičku s angličákem“?

10530716_921255397893704_2856076825824970990_n  OLYMPUS DIGITAL CAMERA