# # # #
_MG_1885

Konference vzdělávají a propojují odborníky z oboru

Realizace úspěšné konference přinese pořádající firmě nejenom vítanou prestiž, ale díky propojením partnerů a firem podobných oborů, i cenné kontakty. Díky dobře naplánované a obsahově kvalitní konferenci se všichni potencionální klienti dozví, že firma je úspěšným a profesionálním partnerem pro zahájení spolupráce.

Pořádání konference je opravdu velice náročný a precizní proces. Od začátku do konce musí vše klapat jako hodinky. Prvotní záležitostí je výběr prostorů, které musí mít potřebné zázemí, technické vybavení  a budou  umožňovat doprovodné služby, jako je například parkování nebo třeba catering.  K dispozici by měl být i open space, kde budou moci účastníci komentovat proběhlé semináře a získávat cenné kontakty.

Páteří celé konference je samozřejmě její obsah. Kromě cenných kontaktů musí konference přinášet relevantní informační hodnotu. Z tohoto důvodu je tedy velice důležitý výběr řečníků. Vzhledem k tomu, že se konference zúčastní několik různých typů návštěvníků, například vlastníci a zaměstnanci malých firem, ale i top manažeři těch velkých, s čímž souvisí i jejich rozdílná znalostní úroveň, je vhodné vytvořit program tak, aby vyhovoval co nejširšímu okruhu návštěvníků, pro které bude program opravdovým přínosem.

Důležitou součástí konference je také zajištění skvělého občerstvení. Jídlo je pro většinu lidí základním požitkem, a tudíž se nesmí podcenit. K nastolení maximální spokojenosti poslouží také dobrá káva.

Pokud je závěr konference plánován na pozdnější hodinu, pak bude mnohé účastníky jistě zajímat, zda se dá v blízkosti konání přenocovat. Je tedy vhodné, aby pořadatel uměl v této záležitosti poradit nebo rovnou pomoci.

Je toho ještě mnohem více, co pořadatel konference musí zvládnout. Dobrý organizátor totiž nesmí podcenit žádný detail.

Amden již uspořádal mnoho úspěšných konferencí. Za zmínku jistě stojí nedávno proběhlé Smart City Expo, které jsme kompletně zorganizovali, a to včetně webových stránek, mediální propagace, oslovování potencionálních partnerů, prodeje vstupenek i zajištění veškerého technického parku.