# # # #
13558700_1280953088581376_8417751004848271808_o

Jak se staví Metronome Festival? I zedník Lorenc by se divil…

Znáte tu legendární hlášku z filmu Na samotě u lesa, kdy chalupář pohupující zedníka Lorence vypočítává: „To máte vápno, cement, cihly, tvárnice, překlady, trámy, krovy, latě, tašky, odpad, hřebíky, vruty, šrouby, dráty, dvojlinky, trojlinky, okapy, elektroměr, pojistky… A na to všechno dohlíží náš zedník pan Lorenc, bere deset korun na hodinu. On teda nevezme cihlu do ruky, ale odborník je to na slovo vzatej.“ J

Na ta slova a dlouhý výčet materiálů jsme v uplynulých měsících často mysleli, když jsme v Amdenu pracovali pro festival Metronome.  Zásadní rozdíl tu ale je: všechny „stavebniny“ potřebné k úspěchu jedné z největších kulturních akcí v Praze prošly našima rukama, našimi hlavami, poradami, debatami…

Vznik druhého ročníku festivalu plného hudebních hvězd v čele se Stingem, Kasabian nebo GusGus jsme rozhodně nepozorovali někde zpovzdálí z vozíku jako pan Lorenc. Naopak, do práce se musel zapojit kompletní tým agentury. A že to tedy byla práce – náročná, intenzivní, ale skvělá!

Takže kdybychom scénu z filmu upravili pro Amden, mohli bychom říct: „Metronome? To máte propagaci, produkci, web, grafiku, ticketing, doprovodný program, kemp, úklid areálu, různé vychytávky, specialty… A na to všechno dohlíží Amden, bere pár korun na hodinu. Když bylo třeba, brali i skutečné cihly do ruky, jsou to odborníci na slovo vzatí…“

A protože jsme festivalu Metronome věnovali skoro veškerou naši pozornost a spoustu energie a protože jej považujeme tak trochu za „naše dítě“, rádi bychom se s Vámi podělili o pár zážitků a zkušeností z jeho přípravy.

Efektivní propagace? Základem je kvalitní koncept a agenturní know how

Metronome nás posouvá a zdokonaluje

Martin Voňka: Amden vkládá do všeho entuziasmus

Jen dobrá muzika už festivalům dobré jméno nezaručí

MF_mapa_final