EVROfest se vizuálně proměnil. Vrací se do 30. let
Motivační program pro klienty společnosti EVROmat spravujeme už čtvrtým rokem. Jeho vizuální podobu dosud určovala postava anděla. Od jarní sezóny 2020 ho ale vystřídaly motivy inspirované reklamními plakáty z třicátých let minulého století.
Spolu s klientem jsme chtěli navázat na úspěšný „andělský“ koncept, ale zároveň přijít s něčím variabilnějším, vizuálně atraktivním, a přitom stále blízkým zákazníkům stavební firmy EVROmat. „Nabídli jsme tři možnosti, jak k novému designu motivačního programu přistoupit. Nakonec zvítězil retro styl odkazující na reklamy ze 30. let,“ říká Dan Tlamka, grafický designér Amdenu. Tedy z doby, kdy ženy v domácnosti měly styl a byly vyladěné stejně jako jejich designové toastery. Z plakátů se tehdy usmívaly elegantní hospodyňky propagující limonádu, náramkové hodinky nebo poslední model vysavače.
Motivační programy od Amdenu jsou nástrojem pro posilování vztahů s obchodními partnery a pro získávání nových zákazníků. Dobře nastavený systém věrnostních odměn a pravidelné komunikace vede k dlouhodobému zvyšování prodejů a budování vztahu ke značce
Práce nepočká
Základem nového řešení jsou retušované kresby ženských postav, které občas doplní také jejich mužští kolegové. Design je založený na pastelových, lehce stažených barvách protagonistů, kontrastním šedivém pozadí a výrazném headlinu, jako je tomu v případě aktuální kampaně Práce nepočká. „Koncept je založený na jednoduchosti a kontrastu. Návrhy drží původní, starý řád propagace. K takové grafice mám osobně hodně blízko. Mám rád textury, nejrůznější vzory a nepravidelnost,“ popisuje svůj návrh i přístup k designu Dan Tlamka.
Motivační program EVROfest spravujeme od roku 2017. Letos na jaře jsme spustili již jeho šestý běh. Také díky němu se daří stavební společnosti EVROmat udržovat a prohlubovat vztahy se svými obchodními partnery a průběžně navyšovat prodeje svých produktů i obchodní marži.