Nevyšlapanou cestou k novému webu

Ke 20. narozeninám jsme vám i sobě nadělili nový web

Spustili jsme zbrusu novou webovou prezentaci. Ačkoliv původní stránky byly naší spolehlivou elektronickou vizitkou, cítili jsme, že už nestačí na všechno, co od nich potřebujeme. Náš nový web najdete ode dneška na adrese www.amden.cz.

Ke tvorbě webu jsme přistoupili stejně jako k jiným našim projektům. S nadšením, spoustou nápadů a týmově. Po několika intenzivních poradách bylo jasné, jakou cestou se vydáme. Chtěli jsme vizuálně atraktivní prezentaci, která ukáže, v čem jsme dobří. Zároveň jednoduchý a přímočarý web, na kterém každý na pár kliknutí najde vše, co hledá.

Amden - nevyšlapanou cestou

Naše práce

Svým zákazníkům chceme v první řadě nabídnout konkrétní ukázky z našich úspěšných projektů v podobě case study. Detailní popis projektu jsme doplnili o grafiku, která návštěvníka stránek vtáhne doprostřed dění. K vybraným případovým studiím jsme pak přidali další zajímavé reference a měli tak jádro nového webu pohromadě.

Svoboda není pro každého

Chtěli jsme ukázat, že jsme jiní než ostatní. Nový web představuje principy svobodné firmy a hodnoty, na kterých je společnost Amden založená,“ říká výkonná ředitelka Petra Elmerová. Myslíme si taky, že pro naše současné i budoucí klienty je důležité, aby od začátku věděli, kdo bude na jejich projektech pracovat. Proto jsme část prezentace věnovali představení týmu. Naši lidé jsou to nejcennější, co máme.

Na novém webu představujeme principy svobodné firmy a hodnoty, na kterých je společnost Amden založená.

Moderní a čistý web

Web jsme připravili podle aktuálních standardů a trendů. Je responsivní a optimalizovaný pro vyhledávače. Od začátku jsme ho koncipovali taky jako multimediální. Vedle statického obsahu – textů, fotogalerií nebo grafů – obsahuje jednoduché animace a video upoutávku. Uživatelské rozhraní je přehledné a typografii jsme nastavili pro dobrou čitelnost. Usilovali jsme zkrátka o maximální uživatelský prožitek.

  • User Experience (UX) = uživatelská přívětivost s prostředím www prezentace
  • User interface (UI) = uživatelské rozhraní www prezentace
  • Search Engine Optimization (SEO) = optimalizace stránek pro vyhledávače
  • Microsite = je rozsahem malá samostatná webová prezentace (stránka). Mikrostránka nemá za cíl komplexně informovat o firmě nebo provozovateli stránky, ale co nejlépe propagovat konkrétní službu, produkt, myšlenku apod.
  • Case study = Případová studie (case study) je jeden z nejlepších způsobů, jak zvýšit důvěryhodnost a přesvědčit potenciálního zákazníka.

Feedback jako marketingový nástroj

Práce na webu spuštěním nekončí. V přípravě jsou microsites, které zaměříme na prezentaci našich vlastních produktů, jakými jsou prezentační autotočna, modulové stavby nebo technologie CoachView. „A hlavně budeme bedlivě sledovat, co na nový web řeknete vy, naši klienti. Zpětnou vazbu totiž nemůže nic nahradit a dobrý projekt se pozná taky podle schopnosti na ni reagovat,“ upozorňuje Petra Elmerová. To víme dobře z naší praxe a není důvod na tom něco měnit ani v případě vlastního webu. Tak se s námi podělte o svůj názor.