Amden – inovativní marketingová řešení

Když jsme se společností ARFiN začali v roce 2019 spolupracovat na nové strategii značky, plán marketingových aktivit počítal s využitím řady online nástrojů. Jak se ale proměnila marketingová i běžná komunikace firmy v uplynulém období ovlivěném pandemií? Zeptali ...
Více zde
Vyhrané výběrové řízení odstartovalo naši spolupráci s novým klientem. Společnost Betonpres, jihočeský výrobce střešních tašek, si náš projekt marketingové komunikační strategie vybral mezi několika soutěžními návrhy. Od ledna tak začínáme pracovat na detailech plánu, jak se firma bude ...
Více zde
Muset už podruhé během roku přehodnotit plány a přizpůsobit se situaci, která škrtí váš byznys. U toho se nenechat rozhodit myšlenkami, že i když se s druhou vlnou dalo počítat, není naše země připravená. A zároveň řešit dilema, ...
Více zde
Přední autority z oblasti psychologie se nechaly v minulých (čti: koronavirových) dnech slyšet, že pandemie je ideální čas na zásadní osobnostní přestavbu. Že je to čas pro „usebrání se“, přehodnocení priorit, možná i změnu životního směru. Jestli tohle ...
Více zde
Jsou to dva měsíce od chvíle, kdy celou zemi postupně sevřela série mimořádných opatření. Jako každá krize, i tahle je zkouškou soudržnosti, pevnosti vztahů a výzvou pro hledání nových cest. Především je to ale šance převzít odpovědnost za ...
Více zde
Motivační program pro klienty společnosti EVROmat spravujeme už čtvrtým rokem. Jeho vizuální podobu dosud určovala postava anděla. Od jarní sezóny 2020 ho ale vystřídaly motivy inspirované reklamními plakáty z třicátých let minulého století. Spolu s klientem jsme chtěli navázat ...
Více zde
Ve dvou video spotech představit značku i šíři sortimentu, který firma nabízí, a to celé stihnout za pár týdnů. Takové bylo zadání od české rodinné firmy specializující se na design interiérů. Příprava, schůzka nad strukturou videa a detaily ...
Více zde