Eventy pro Penny Market budou od Amdenu

Dost možná i sázka na „hezké české“, a přitom světově provedené eventy přivedl management společnosti Penny Market k rozhodnutí svěřit přípravu akcí pro své zaměstnance agentuře Amden. Ryze česká marketingová a eventová firma v podzimním tendru zaujala neobvyklými nápady a svým přístupem, který na první místo staví emoce a zážitek z akce. Amden získá smlouvu na tři roky.

Společnost Penny Market je jedním z největších retailových řetězců v České republice. Na své centrále a regionálních pobočkách zaměstnává více než 5500 zaměstnanců. O eventy pro ně se nyní bude starat pražský Amden. „Hledali jsme spolehlivého a ověřeného partnera, který porozumí strategii naší společností, a zároveň do spolupráce vnese kreativitu, neotřelá a odvážná řešení. Věřím, že právě takového jsme našli,“ říká Elén Burešová, event koordinátorka a specialistka interní komunikace společnosti Penny Market s.r.o.

Penny Market je jedním z největších řetězců s potravinami u nás s výraznou stopou ve všech regionech Česka. Provozuje celkem 390 prodejen, díky kterým se může pyšnit prvenstvím na českém trhu z hlediska hustoty prodejní sítě. Česká pobočka Penny Market s.r.o. je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce REWE, působícího v celkem 20 evropských zemích. Kromě České republiky například v Německu, Rakousku, Itálii, Maďarsku nebo Rumunsku. Ve svých 15 000 prodejnách zaměstnává okolo 330 000 lidí. Na český trh firma vstoupila v roce 1997. Své zákazníky si získala nákupem „hezky česky“.

Také agentura Amden zahájila své působení na českém trhu v roce 1997. Profiluje se jako full-servisová marketingová agentura se specializací na event management. Svým klientům nabízí kreativní a inovativní řešení v duchu svého motta „Marketing nevyšlapanými cestami“ a zároveň zázemí stabilního a sehraného týmu, pro který je spokojenost klienta na prvním místě. Mezi klienty Amdenu patří mezi jinými společnosti Orkla, ŠkoFIN, Pro.Med.CS, Woodcote nebo rodinná firma Betonpres.