Jak kreativně oslovit vaše zákazníky? Známe cestuHledání způsobů a forem, jak kreativně oslovit zákazníky, se v Amdenu věnujeme již řadu let. I proto jsme v posledních dvou sezónách vymysleli, vytvořili a zdokonalovali aplikaci, kterou jste na vlastní kůži ...
Přečtěte si více
Když grafika, tak s nápademPřed Vánocemi jsme v Amdenu dali hlavy dohromady a připravili pro klienty originální zábavná přáníčka k nadcházejícícím vánočním svátkům. Každý z nás se stal ježíškem a lákal na sebe pozornost vtipným popisem o sobě. ...
Přečtěte si více
Katalog Evromat: Těžká práce, dobrý výsledekGrafické práce, DTP a produkce. To je jedna z vlajkových lodí agentury Amden. Dokážeme si poradit i se složitým zadáním, kdy do jednoho tvaru a vizuálu spojíme i to, co na první pohled ...
Přečtěte si více
Letní kino - několikaměsíční event Eventů děláme v Amdenu několik desítek ročně. Letos jsme si ale poprvé vyzkoušeli nový formát – provoz letního kina na Křižíkově fontáně uprostřed holešovického výstaviště. Naše eventová agentura měla na starosti programový koncept, ...
Přečtěte si více
Trochu jiné nakupování: Farmářské trhy na LádvíNabídnout sortiment, který lidé v supermarketech obvykle neseženou. A připravit koncept, který pomůže oživit zatím málo využívaný veřejný prostor. S takovou filozofií jsme přistupovali k projektu Farmářských trhů v Ládví. Startu trhů ...
Přečtěte si více
Případová studiePrvoligový event: 25 let firmy Baumit jako koktejl barevSlavnostní večer, kterému dominovaly všechny odstíny barev, působivé videoprojekce, ohnivá i LED show a vystoupení zajímavých hostů včetně Mig 21, hostila společnost BAUMIT ve Fóru Karlín v květnu letošního ...
Přečtěte si více
Případová studieS Braunem na cestách. Roadshow v obchodních centrech a shopping parcích Dostat se v předvánočním čase co nejblíž ke koncovým zákazníkům. Dát jim možnost v klidu si prohlédnout a na vlastní kůži otestovat široké spektrum holicích strojků ...
Přečtěte si více
Videospot Colas: technologie, tradice, stabilní týmVideo prezentaci společnosti Colas jsme tvořili s jedním hlavním cílem: upozornit, že to nejcennější, co firma má, jsou její lidé. Video funguje jako zastřešující prvek kampaně k oslovení potenciálních zájemců o práci v ...
Přečtěte si více
METRONOME FESTIVAL PRAGUE 2017 Případová studiePomohli jsme Metronomu vyrůstPořadatelé Metronome festivalu Prague hledali zkušeného partnera, který se postará o kompletní produkci dvoudenního festivalu. „Sami jsme se chtěli soustředit především na dramaturgii, umělecký program a hlídat si celkové vyznění ...
Přečtěte si více
Pomohli jsme otevřít pražské sídlo společnosti Wargaming Pro mezinárodní společnost Wargaming jsme při příležitosti otevření její pražské pobočky zorganizovali tiskovou konferenci, den otevřených dveří a slavnostní gala večer. Tiskovou konferencí a dnem otevřených dveří společnost zároveň prezentovala své ...
Přečtěte si více