Změna je život. Marketingová strategie pro Austrotherm CZ
Každý úspěch nás těší! V červenci 2022 jsme vítězstvím ve výběrovém řízení získali dalšího významného klienta, předního výrobce a dodavatele tepelných izolací, společnost DCD IDEAL/Austrotherm CZ. Ta potřebovala vytvořit marketingovou strategii, která by reflektovala významnou změnu značky, k níž se v rámci společnosti schyluje na konci roku.
Tradice, kvalita, servis, ekologie a udržitelnost ‒ klíčové vlastnosti, které společnost Austrotherm CZ charakterizují. Značka však prochází významnou proměnou, a přestože na českém trhu působí pod jménem DCD IDEAL řadu let, nyní se chystá vstoupit do zbrusu nové kapitoly své existence.
Jak tuto změnu komunikovat směrem k zákazníkům? Jak vystavět brand kampaň a on-line marketing? Jak na kvalitní PR a jaké jsou další cesty k podpoře prodeje?
Na to všechno má Amden odpověď!
V současné době usilovně pracujeme na marketingové strategii.
Klíčový vizuál je hotový. Stejně tak i hlavní claim…
A jedeme dál!
Reference: Marketingová strategie pro Austrotherm CZ
Klient: Austrotherm CZ
Realizace: 2022
Činnosti:
- Kreativa
- Grafika
- Marketingové CRM
- Online