Promo pro Rock For People
Promo kampaň nemusí být velká a drahá, zato účinná
Na festival Rock for People se do Hradce Králové každoročně sjíždějí desítky tisíc fandů rockové hudby. Velkou část jeho publika tvoří Pražané, a tak se i letos pořadatelé rozmýšleli, jak obyvatele hlavního města efektivně oslovit. Z nabízených konceptů je nejvíc zaujal ten od Amdenu. „Zakázku jsme dostali nejspíš proto, že jsme byli schopni nabídnout mix přesně zacílených prezentačních formátů,“ říká Veronika Svobodová, projektová manažerka agentury.
Hradecký festival se tak Pražanům bude připomínat na místech, kam jeho potenciální návštěvníci chodí za zábavou a jsou tak více otevřeni přemýšlet o dalším zážitku. „Připravili jsme seznam klubů a dalších míst, která osobně navštívíme a kde se individuálně domluvíme na umístění promo materiálů,“ upozorňuje Veronika Svobodová jednu z částí promo kampaně. Mezi desítky vytipovaných míst patří především restaurace a hudební kluby žánrově blízké festivalu, ale také food festy, pivní slavnosti nebo fotbalové mače.
Další segment kampaně představuje propagace na velkoformátových plachtách. Specialisté z Amdenu vybrali místa v Praze, která jsou dobře viditelná a na zajímavých místech, ale přitom se nejedná běžně využívané komerční plochy. Umístění festivalových bannerů a poutačů agentura vyjednává s jejich majiteli.
„Pro tuto kampaň je charakteristická jedna věc – reklama je přesně cílená, specifická, místa v Praze jsou pečlivě vybírána a vše řešíme individuálně. Myslíme si, že takto nastavená promo akce má šanci cílovou skupinu skutečně oslovit, a ne jen budovat povědomí o její existenci,“ uzavírá Svobodová.
Rock for People je jeden z největších rockových hudebních festivalů v Česku s více než dvacetiletou tradicí. Agentura Ameba Production uspořádala jeho první ročník v srpnu roku 1995. V roce 2007 se festival přestěhoval z atletického stadionu v Českém Brodě do velkorysejších prostor Festivalparku na královéhradeckém letišti. Letos se festival koná v termínu od 4. do 6. července.