METRONOME FESTIVAL PRAGUE: mise splněna na jedničku
Pořadatelé Metronome festivalu Prague hledali zkušeného partnera, který se postará o kompletní produkci dvoudenního festivalu. „Sami jsme se chtěli soustředit především na dramaturgii, umělecký program a hlídat si celkové vyznění akce,“ vysvětluje producent festivalu Martin Voňka. A tak propagaci, grafiku, webovou prezentaci, akreditační systém nebo doprovodný program svěřil Amdenu.
Klient: METRONOME PRODUCTION
Realizace: 2017
- Propagace
- Produkce
- Kreativita
- Online prezentace
- E-marketing
- Sociální sítě
- Akreditace a ticketing
- Řekli o nás
hodin porad
litrů kafe
unikátních návštěvníků webu
mediálních výstupů
Festival
jsme efektivně
zpropagovali
Festivalové promo zahrnovalo celý balík činností – od kreativních výstupů typu spotů pro televize a rádia přes zajištění a řízení kampaní ve všech typech médií až po návrh a tvorbu grafiky. Vizuály a spoty se postupně objevily v České televizi, v tisku (například Forbes, Elle, Reflex, Blesk), na on-line bannerech (protisedi.cz, csfd.cz ad.), ve venkovní reklamě (billboardy, rolling boardy, plakáty, sloupy veřejného osvětlení), na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram) a samozřejmě i na festivalovém webu.
Jak se staví Metronome?
Není to nic jednoduchého. Ale když se do akce zapojí kromě detailního plánu, nekonečné trpělivosti taky skoro tři stovky pomocníků a dobrovolníků, tak to celé netrvá déle než čtyři dny. Na pražském Výstavišti za tu dobu vzniklo pět scén i plnohodnotný kemp se sociálním zázemím. Pro komfort účastníků nabízel festivalový areál také například 126 stánků, restauraci, bar i trafiku, relaxační zónu, úschovnu zavazadel nebo dobíjecí stanici pro mobily.
Web denně
obsloužil
20 tisíc fanoušků
Vytvořili jsme atraktivní a navštěvovaný web – www.metronomefestival.cz. S klientem jsme do detailu vyladili jeho grafiku i strukturu. Festival a jeho program mohli návštěvníci najít už dávno před jeho začátkem. Největšímu zájmu se web těšil těsně před startem a v jeho průběhu, kdy denně obsloužil přes 20 tisíc návštěvníků. Drtivá většina z nich mířila do programové sekce.
českých a světových hvězd
diváků
stánků
metrů plotů
Hravě jsme
zvládli akreditaci
i ticketing
Pro festival jsme vyvinuli ticketingový a akreditační systém. Umožňuje využití pokročilých funkcí pro elektronickou distribuci vstupenek a partnerských vstupů. Přes něj se na festivalu vydávaly certifikáty pro vstupy garantované partnerům a významným hostům. Systém je napojený na platební bránu a je připravený na kompletní prodej vstupenek všech typů jak v českých korunách, tak v eurech nebo třeba zlotých.
Pomohli jsme festivalu vyrůst
Také proto dosáhl druhý ročník Metronome festivalu Prague na skvělá čísla. Návštěvnost se ve srovnání s prvním ročníkem zvedla z 8 970 na téměř 16 tisíc lidí. A od svých návštěvníků dostal skvělé známky! Vysoké hodnocení, které mu přisoudil festivalový speciál iDNESu, ho zařadilo mezi čtyři nejpovedenější letní akce u nás. Jedním ze sledovaných kritérií ankety bylo zázemí a kvalita služeb na akci. Také ty na Metronomu kompletně zajišťoval Amden.