Konference, výstava nebo seminář?

Jsme zvědaví, co přinese budoucnost, ale chceme ji taky aktivně vytvářet. Věříme, že moderní technologie mohou lidem zpříjemnit a usnadnit život. Proto jsme v roce 2016 přišli s plánem uspořádat akci, na které by se potkali ti, kteří mají k tématu technologických řešení pro chytrá města co říci. Takhle vznikla idea konference Smart City Expo.

Klient: METRONOME PRODUCTION
Realizace: 2017

Propagace
Produkce
Kreativita
Online prezentace
E-marketing
Sociální sítě
Akreditace a ticketing
Řekli o nás

20+

firem

16+

přednášek

6+

workshopy

450+

účastníků

Smart City Expo 2016

Obsah je král

Naplánovali jsme strukturu celého programu. Do podtitulu akce jsem napsali, že jde o „setkání těch, kteří nabízí inovativní řešení, s těmi, kdo o takové řešení mají skutečný zájem“ a podle toho připravili její obsah. Smart City Expo bylo příležitostí pro zástupce městských samospráv i širokou veřejnost seznámit se s tvůrci technologických řešení, jejich plány a případovými studiemi již fungujících projektů.

Upoutávka

Smart City Expo 2016

Spojili jsme síly s partnery

Chtěli jsme do hry dostat co nejvíc relevantních subjektů a přístupů. Vytipovali a oslovili jsme tak několik partnerů, kteří se konceptem „smart cities“ dlouhodobě zabývají, a náš nápad jim představili. Důležitého spojence jsme našli v poradenské společnosti Gatum Advisory. Ta se spolu s námi podílela na organizaci fóra. Hlavními partnery se staly společnosti Siemens a Atos.

Metronome Festival Prague 2017 - online prezentace

Konferenční set-up

Smart City Expo jsme kompletně produkovali a organizačně zajistili. Vybrali jsme prostory kongresového centra v areálu PVA EXPO PRAHA v Letňanech. Průběžně jsme oslovovali potenciální partnery a vytipovali experty a vědce z Česka i ze zahraničí, kteří na konferenci vystoupili s odbornými příspěvky a vedli workshopy. Partnerům jsme nabídli možnost prezentace vlastních projektů a produktů na stáncích ve výstavní sekci eventu. Akci jsme technicky zabezpečili a postarali se o zázemí včetně cateringu.

43

českých a světových hvězd

15650

diváků

126

stánků

2496

metrů plotů

Smart City Expo 2016

Design, propagace, informace

Pro konferenci jsme vytvořili logotyp a k němu přidali další grafické prvky. Vizuální styl jsme pak promítli do všech výstupů eventu – propagační a informační kampaně včetně direct mailingu, designu konferenčních prostor, videospotů, merchandisingových doplňků i aktivit public a media relations.

Konferenční online svět

Základem online marketingového řešení byl jednoduchý a přehledný web. Obsahoval detailní informace o programu konference a profily odborníků. Hosté se přes svůj profil přihlašovali na workshopy a sjednávali schůzky s dalšími účastníky. Do webu jsme integrovali modul na prodej vstupenek a online jsme vyřešili i odbavení návštěvníků u vstupu pomocí čteček. V den konference byla spuštěna samostatná event aplikace. Kromě nejaktuálnějších informací nabízela možnost pokládat otázky expertům nebo se zúčastnit ankety. Po skončení konference jsme přes uživatelské profily zpřístupnili archiv přednášek, prezentací i videí.

Připravili jsme smart event

Když jsme na levou stranu rovnice dali atraktivní obsah konference, produkci a organizační zabezpečení, design i promo podpořené online marketingem, výsledkem byl vysoce kvalitní odborný event oceňovaný návštěvníky, partnery i médii. Podívejte se na ohlas akce v českých sdělovacích prostředcích.

Kontaktujte nás