Motivační a věrnostní programy
Jeden z největších řetězců se stavebninami v České republice a specialista na suchou výstavbu hledal před časem způsob, jak lépe motivovat zákazníky k nákupu ve svých prodejních centrech v Česku a na Slovensku. Zároveň lidé ze skupiny Woodcote přemýšleli strategicky a s dlouhodobým výhledem. Říkali nám, že si chtějí klienty udržet co možná nejdéle. A tak jsme pro ně stvořili Svět výhod.
Klient: METRONOME PRODUCTION
Realizace: 2017
Propagace
Produkce
Kreativita
Online prezentace
E-marketing
Sociální sítě
Akreditace a ticketing
Řekli o nás
zapojených prodejen
rozeslaných newsletterů
návštěvníků webu
doručených odměn
Nastavili jsme systém programu
Aby motivační a věrnostní program dobře fungoval, s klientem jsme nejprve promysleli jeho systém. Program se pro obchodní zástupce Woodcotu musel stát nástrojem pro lepší a efektivnější prodej nabízených produktů. Klíčové bylo také nastavení kvalitní komunikace s cílovou skupinou, do které patří především stavební a realizační firmy. Nakonec jsme určili vhodné poměry mezi získávanými body a odměnami, které za ně registrovaný zákazník může dostat.
Svět výhod ožil na webu i v katalogu
Pokračovali jsme přípravou kompletního vizuálního stylu programu. Ten jsme promítli do grafické podoby všech výstupů – speciálního webu Světa výhod, katalogu odměn nebo newsletteru s novinkami a akcemi. Připravili jsme také sadu propagačních materiálů, aby se zákazníci o programu dozvěděli a chtěli se do něj zapojit. Vyrobit jsme nechali roll-upy, bannery, podlahové samolepky nebo magnety na auta.
Vybrali jsme atraktivní odměny
Zajistili jsme široký sortiment odměn a benefitů, který pravidelně obměňujeme. Sahá od spotřební elektroniky přes vybavení domácnosti a domácí spotřebiče všeho druhu až po profesionální nástroje pro stavbu. Díky kalkulačce na webu Světa výhod zákazník jednoduše zjistí, kolik bodů získá za nákup konkrétního zboží. Může si dokonce nastavit i svou vysněnou odměnu a poté sledovat, jak se k ní svými nákupy přibližuje.
českých a světových hvězd
diváků
stánků
metrů plotů
Odměnu dostaneme na místo určení
Zabezpečujeme kompletní správu a distribuci odměn. Když se zákazník rozhodne své body uplatnit, postaráme se o všechno. Obratem zajistíme odměnu u jednoho z mnoha našich dodavatelů a vybrané zboží doručíme tam, kam si klient společnosti Woodcote přeje. Buď konkrétnímu obchodnímu zástupci, na pobočku Woodcote centra nebo na přímo na adresu zákazníka.
Svět výhod – víc než věrnostní program
Program slouží k systematickému budování vztahů se stavaři, kteří nakupují ve Woodcote centrech. „Vlivem Světa výhod jsme přestali ztrácet zákazníky, začali získávat nové a u stávajících klientů obchodní aktivity průběžně posilujeme,“ říká Jan Čajka, manažer nákupu skupiny Woodcote CZ. To ale není všechno. Klient od nás dostává spoustu dalších údajů o registrovaných zákaznících – o jejich prioritách, preferencích a potřebách. Zpětnou vazbu na vlastní podnikání a nabízený sortiment pak využívá pro optimalizaci nabídky zboží a služeb.
Připravili jsme smart event
Program slouží k systematickému budování vztahů se stavaři, kteří nakupují ve Woodcote centrech. „Vlivem Světa výhod jsme přestali ztrácet zákazníky, začali získávat nové a u stávajících klientů obchodní aktivity průběžně posilujeme,“ říká Jan Čajka, manažer nákupu skupiny Woodcote CZ. To ale není všechno. Klient od nás dostává spoustu dalších údajů o registrovaných zákaznících – o jejich prioritách, preferencích a potřebách. Zpětnou vazbu na vlastní podnikání a nabízený sortiment pak využívá pro optimalizaci nabídky zboží a služeb.
Info o Smart City Expo 2016 – 14:30
Pomáháme růst
Informovaný, spokojený a věrný zákazník je klíčovým předpokladem pro obchodní úspěch podniku. Svět výhod, který pro Woodcote spravujeme, pomáhá skupině získávat významné zakázky a meziročně navyšovat prodeje ve všech nabízených segmentech stavebního materiálu v rozmezí 10–15 %.
Info o Smart City Expo 2016 – 14:30