Celosvětová krize (2009) nás nutí k organizační změně. AMDEN se stává SVOBODNOU FIRMOU.
Spolupracujeme s novými klienty a vymýšlíme modulové řešení pro prezentaci aut. Skleněnou kostku instalujeme ve Špindlu a v Jánských lázních.
Vyvíjíme technologii strojového vidění COACHVIEW pro analýzu sportovní hry či dat o chování zákazníka v retailu. Vyhráváme ocenění Inovativní projekt roku 2015.
Stáváme se trend-setterem v eventech. Pořádáme event Smart City Expo. První svého druhu v ČR.
Máme zkušenosti, know-how a taky nový web. Jednotlivé oblasti mají vlastní microsites. Startujeme zbrusu novou kampaň Fialový event.
Zaměřujeme se na strategickou marketingovou komunikaci. Naše kreativa vyhrává tendery. Tvoříme např. grafický koncept festivalu Rock for People.
Přizpůsobujeme se. Orientujeme se na online, strategickou marketingovou komunikaci, marketingový mix a online eventy. Posilujeme motivační programy.
Covid stále přetrvává. Amden přebírá dosavadní výkonná ředitelka Petra Elmerová. Zaměřujeme se na kompletní marketingovou strategii firem, jako je Betonpres (online, offline kampaň, motivační program).