Trendy v eventech aneb Kam kráčíš, evente?
Eventy jsou dnes již neodmyslitelnou součástí života drtivé většiny firem. Uspořádat firemní akci k příležitosti představení nového produktu, oslavy výročí, teambuildingu nebo třeba vánočních svátků již dávno není výsadou nadnárodních společností s miliardovými rozpočty.
I když takový firemní event, na němž nasbíráte zajímavé kontakty, pobavíte se o perspektivních obchodních příležitostech nebo se třeba jen sblížíte s kolegy, které potkáváte na chodbách, je k nezaplacení.
Novinky a inovace se nevyhýbají ani oblasti eventů a Amden s nimi se svými 25 lety zkušeností neustále drží krok.
Jaké jsou trendy v eventech, co frčí a jak uspořádat event s emocemi, který Vám dá víc?
Virtuální vs. Realita
Jedním z trendů současnosti jsou online či hybridní eventy s využitím virtuální reality, která má prakticky neomezené možnosti. Ještě před pár lety to vypadalo, že se eventy nadobro přesunou do online prostředí a masivní nástup nejmodernějších technologií tomu jednoznačně napovídal. I dnes dávají online či hybridní eventy v mnoha situacích docela smysl a nebýt celosvětové pandemie, vydala by se směrem k virtuální budoucnosti většina eventů.
Po několika letech, kdy bylo vzájemné setkávání, fyzický kontakt, potřesení rukou, ale třeba i obyčejný úsměv nezakrytý rouškou zcela nemyslitelnou záležitostí, popularita online setkávání výrazně opadla.
„Technologie a virtuální realita stojí na wow faktoru a můžete jimi jednoznačně ohromit. Současné trendy však ukazují, že skutečnou realitu a kontakt s lidmi prostě nenahradíš. A to je právě to, co lidé opravdu chtějí a potřebují,“ komentuje nynější situaci event manažerka Amdenu Klára Synčáková. „Účast na eventech tehdy a teď se vůbec nedá srovnat: Když jste před covidem pozvali na firemní event 500 lidí, přišlo jich 250. Byla to pro ně povinnost. Dnes jich přijde 550 a všichni se hrozně těší. To vnímáme jako jeden z nejvýraznějších ‚trendů‘ – ohromný zájem o setkávání.“
EKO-event aneb Když event, tak EKO
Hlavními hesly, která rezonují světem eventů, je i udržitelnost, ekologie a CSR aktivity. „Čím dál tím více zjišťujeme, že se i obrovské eventy dají dělat udržitelným způsobem. K co nejmenšímu dopadu na životní prostředí přispívají i drobné detaily, které mohou ale ve výsledku snížit uhlíkovou stopu eventu o desítky procent.“
Třídění odpadu a snaha o co nejmenší plýtvání jsou dnes již samozřejmostí, mnohé z firem však svým obchodním partnerům či zaměstnancům dopřejí skvělý pocit třeba ze sázení stromů, uspořádání dobročinné sbírky nebo dobrovolnického dne, během kterého pomohou potřebným.
Vyšší dívčí
Jak posunout event na ještě vyšší level? Oblíbenými vychytávkami jsou tzv. 360° videa, obrovský posun sledujeme i v možnostech videoprojekcí, tzv. videomappingu, či uměleckých vystoupení. Neutuchající zájem mají firmy i o sportovní vyžití na svých akcích a program nabitý adrenalinem. Samozřejmou součástí úspěšného eventu je i využití atraktivních venues. Ať už ale pro klienty připravujeme udržitelný family day, vyladěný teambuilding, luxusní setkání pro VIP partnery, kreativní firemní party s CSR přesahem, pohodovou party pro zaměstnance, nepřehlédnutelnou roadshow nebo hybridní event, co má šťávu, výsledkem vždycky musí být…
…event s emocemi.
Vše o našich eventech se dozvíte zde.