Víme, jak ocenit věrnost!

Naše motivační a věrnostní programy běží naplno a na novém systému

Spustili jsme jarní běhy věrnostních a motivačních programů, které spravujeme pro naše klienty. ISOVER klub, EVROfest i česká a slovenská verze Světa výhod nabírají na obrátkách již od března. Nejzásadnější „jarní“ změnou je přechod na nový online systém, na kterém programy běží.

Online systém motivačních a věrnostních programů je postaven na robustním řešení ZOHO. Systém je modulární a jeho správa víceúrovňová, umožňující přístup na základě různých uživatelských oprávnění,“ říká Martin Král, online specialista Amdenu. Samozřejmostí nového systému je vysoká míra bezpečnosti i soulad s novou normou GDPR. Jeho velkou výhodou je také pohodlný online reporting. Průběžné výsledky programu je možné pravidelně zasílat do e-mailu nebo se k nim dostat přes mobilní aplikaci a mít je tak kdykoliv a po ruce ve svém telefonu.

Zjistěte si více:

O komplexním CRM systému ZOHO čtěte zde: ZOHO – komplexní CRM systém

Nový ročník, nový sortiment odměn, ověřený efekt

Před spuštěním nového ročníku vždy podrobně zhodnotíme předchozí běh programu. Vypíchneme, co fungovalo, a toho se nadále držíme. Pokaždé také přicházíme s rozšířením stávajících programů a novinkami v sortimentu odměn,“ upozorňuje Lucie Koreňová, online specialistka Amdenu. Mezi hity roku 2018 tak mohou patřit třeba…., na seznamu jsou ale také ověřené kousky, jako je nářadí, zahradní technika nebo alkoholické nápoje.

Příprava na nový ročník programů spočívá také ve výrobě a distribuci propagačních materiálů tak, aby byly k dispozici na pobočkách partnerů ještě před spuštěním programu. Tomu předchází také intenzivní e-mailová komunikace s registrovanými zákazníky upozorňující na blížící se start i inovace v nabídce.