ZOHO – komplexní CRM systém

Na český trh s marketingovými technologiemi vstupuje ZOHO

Na tuzemský trh s technologiemi digitálního marketingu vstupuje americká společnost Zoho. V Česku nabízí CRM systém, který se vyrovná podobně zaměřeným konkurenčním produktům, předčí je ale v komplexnosti řešení, v ceně a nabízí kromě standardní angličtiny a dvacítky dalších jazyků také správu v češtině. Nový produkt cílí především na menší a středně velké společnosti.

ZOHO CRM system

Obrovskou výhodou Zoho CRM je jeho schopnost komunikovat s jakýmkoli jiným systémem na správu dat, případně jej nahradit a nabídnout vyšší kvalitu. Je intuitivní a kompatibilní se všemi běžnými počítači. Navíc nabízí plnohodnotně fungující aplikaci pro tablety a telefony v offline prostředí,“ říká Erik Elmer ze společnosti Pro Futuro Consulting, která je exkluzivním partnerem pro českou lokalizaci systému.

Pro sofistikovanou správu dat, práci s databázemi klientů či pokročilou analytiku nabízí čtyři druhy balíčků odstupňované podle komplexnosti řešení. Spektrum aplikací sahá například od prognózy prodeje, která dokáže na základě aktuálních dat usuzovat na budoucí vývoj daného projektu, přes sociální CRM, sledující vývoj vztahů s obchodními partnery, až k vedení účetnictví ve více měnách současně dle aktuálního kurzu nebo správě zásob s detailním přehledem o obchodním cyklu výrobku.

Zákazník si však může svůj systém plně přizpůsobit potřebám vlastní firmy a nabízený balíček si doplnit přesně o ty aplikace, které opravdu využije,“ upozorňuje Erik Elmer. V současné chvíli produkt splňuje nejpřísnější požadavky kybernetické bezpečnosti, včetně nové legislativy v oblasti GDPR.

Americká společnost Zoho Corporation patří k lídrům globálního trhu v oblasti digitálních marketingových řešení a inovací. Její produkty používá 30 milionů lidí a firem po celém světě.

Máte zájem o sofistikované firemní řešení v češtině?
Navštivte www.crmzoho.cz.