Případová studie

S Braunem na cestách. Roadshow v obchodních centrech a shopping parcích

Dostat se v předvánočním čase co nejblíž ke koncovým zákazníkům. Dát jim možnost v klidu si prohlédnout a na vlastní kůži otestovat široké spektrum holicích strojků pro muže a ženy. A tím budovat povědomí o značce Braun a pomoct zvýšit prodeje v obchodně důležité části roku. S těmito cíli jsme pro společnost Orbico, českého distributora produktů světoznámé značky Braun, připravovali projekt B2C eventu Braun Roadshow 2017.

Reference: Braun Roadshow 2017
„Na vlastní kůži“

Klient: Orbico, s.r.o.
Realizace: 2017
Ukázka: www.braunroadshow.cz
Řekli o nás: zde

Činnosti:

Reklamní kampaň
v pohybu

Vymysleli jsme Svět holení Braun – jeho koncept, design a grafické řešení, web a slosovatelnou anketu o ceny a vytipovali vhodné lokality,“ vypočítává obchodní manažer Amdenu Gabriel Pokorný. Připravili jsme také ideové řešení propagačního a prodejního stánku a nechali ho vyrobit a vybavit. Počítat jsme museli s nutností rychlé a snadné montáže na různých místech, akcentovali jsme také kvalitní provedení a design. S hotovým konceptem, vyladěným stánkem a detailním scénářem jsme pak během dvou měsíců objeli šest obchodních center v Praze a v Ostravě a stihli taky jednu zastávku v hlavním městě Slovenska.

Kam jsme s Braun
Roadshow 2017 zavítali:

  • METROPOLE ZLIČÍN (Praha 5)
  • GALERIE HARFA (Praha 9)
  • ARKÁDY PANKRÁC (Praha 4)
  • CENTRUM ČERNÝ MOST (Praha 14)
  • OC CHODOV (Praha 11)
  • NOVÁ KAROLINA (Ostrava)
  • EUROVEA (Bratislava)
2697

návštěvníků

337

testujících

1533

respondentů ankety

V jednoduchosti
je krása

Vzhled stánku a grafickou podobu ostatních marketingových nástrojů, které jsme pro Braun roadshow 2017 vytvořili a spravovali, jsme plně přizpůsobili tónu komunikace firmy Braun. Značka, která již téměř sto let určuje trendy holení po celém světě, sází na relativně prostý, minimalistický, a přitom velmi přímočarý design. A přestože je to Braun, dominuje mu Black ;-).

Braun
Roadshow
Online

Pro podporu dvouměsíční promo kampaně jsme vytvořili speciální webové stránky. Na téhle microsite se zákazníci mohli dozvědět o jednotlivých zastávkách naší roadshow, slevových akcích a do detailu se seznámit s nabízenými produkty značky Braun. Ale dost slov – přesvědčte se sami na www.braunroadshow.cz.

Anketa jako
zákaznický
feedback

A zpětná vazba pro klienta? Úspěšnost konceptu Světa holení potvrdila analýza anketních letáčků, které zákazníci na jednotlivých zastávkách roadshow vyplňovali. Informace z ankety a bohatá foto a video dokumentace jsou součástí balíčku, který jsme předali managementu společnosti Orbico – jako report o dopadu roadshow i jako základ pro její pokračování.

AMDEN REALIZAČNÍ TÝM

PODOBNÉ PROJEKTY

Kontaktujte nás