Případová studie
S Braunem na cestách. Roadshow v obchodních centrech a shopping parcích
Dostat se v předvánočním čase co nejblíž ke koncovým zákazníkům. Dát jim možnost v klidu si prohlédnout a na vlastní kůži otestovat široké spektrum holicích strojků pro muže a ženy. A tím budovat povědomí o značce Braun a pomoct zvýšit prodeje v obchodně důležité části roku. S těmito cíli jsme pro společnost Orbico, českého distributora produktů světoznámé značky Braun, připravovali projekt B2C eventu Braun Roadshow 2017.
Reklamní kampaň
v pohybu
„Vymysleli jsme Svět holení Braun – jeho koncept, design a grafické řešení, web a slosovatelnou anketu o ceny a vytipovali vhodné lokality,“ vypočítává obchodní manažer Amdenu Gabriel Pokorný. Připravili jsme také ideové řešení propagačního a prodejního stánku a nechali ho vyrobit a vybavit. Počítat jsme museli s nutností rychlé a snadné montáže na různých místech, akcentovali jsme také kvalitní provedení a design. S hotovým konceptem, vyladěným stánkem a detailním scénářem jsme pak během dvou měsíců objeli šest obchodních center v Praze a v Ostravě a stihli taky jednu zastávku v hlavním městě Slovenska.
Kam jsme s Braun
Roadshow 2017 zavítali:
- METROPOLE ZLIČÍN (Praha 5)
- GALERIE HARFA (Praha 9)
- ARKÁDY PANKRÁC (Praha 4)
- CENTRUM ČERNÝ MOST (Praha 14)
- OC CHODOV (Praha 11)
- NOVÁ KAROLINA (Ostrava)
- EUROVEA (Bratislava)
návštěvníků
testujících
respondentů ankety
V jednoduchosti
je krása
Vzhled stánku a grafickou podobu ostatních marketingových nástrojů, které jsme pro Braun roadshow 2017 vytvořili a spravovali, jsme plně přizpůsobili tónu komunikace firmy Braun. Značka, která již téměř sto let určuje trendy holení po celém světě, sází na relativně prostý, minimalistický, a přitom velmi přímočarý design. A přestože je to Braun, dominuje mu Black ;-).
Braun
Roadshow
Online
Pro podporu dvouměsíční promo kampaně jsme vytvořili speciální webové stránky. Na téhle microsite se zákazníci mohli dozvědět o jednotlivých zastávkách naší roadshow, slevových akcích a do detailu se seznámit s nabízenými produkty značky Braun. Ale dost slov – přesvědčte se sami na www.braunroadshow.cz.
Anketa jako
zákaznický
feedback
A zpětná vazba pro klienta? Úspěšnost konceptu Světa holení potvrdila analýza anketních letáčků, které zákazníci na jednotlivých zastávkách roadshow vyplňovali. Informace z ankety a bohatá foto a video dokumentace jsou součástí balíčku, který jsme předali managementu společnosti Orbico – jako report o dopadu roadshow i jako základ pro její pokračování.