Colas slaví v Česku čtvrtstoletí. Nadělili jsme mu redesign grafiky.
Téměř sto let historie a moderní grafika. Že to nejde dohromady? To by si nejspíš řekl nejeden člověk. Naši ostřílení grafici se ale takovéto výzvy nezalekli a k letošním kulatinám společnosti Colas vytvořili originální výroční grafiku.
KLIENT
Značka Colas je v Evropě už 90 let synonymem nejlepších řešení pro výstavbu pozemních komunikací. Na českém trhu společnost letos slaví 25 let.
PROJEKT
Colas patří mezi naše věrné klienty. Svěřili nám už eventy či videoprodukci. Tentokrát nás požádal, abychom pro něj vytvořili výroční grafiku a nové aktuální logo. Hlavním zadáním bylo přijít s řešením, které bude ctít tradici firmy, bude se líbit zaměstnancům a osloví klienty.
VÝZVA: TRADICE V MODERNÍM HÁVU
S firmami s téměř stoletou historií člověk nepracuje každý den. Museli jsme pečlivě prostudovat, co udělaly generace našich předchůdců a citlivě přistupovat k jejich práci.
„Colas je společnost s jasně daným grafickým manuálem. Věděli jsme, že se výroční logo objeví na webu firmy nebo na reklamních materiálech. Výzvou ale bylo to, že logo budeme vídat všichni v každodenním životě – například na cedulích, které Colas používá k označení staveb na silnicích.“
Daniel Tlamka, Senior grafik AMDEN
ŘEŠENÍ
Vycházeli jsme z toho, že Colas je konzervativní značka s historií. Vytvořili jsme tři grafické koncepty a společnost si vybrala ten, který nejlépe vystihoval spojení tradice s čtvrtstoletím české éry.
VÝSLEDEK
Výroční facelift citlivě doplňuje stávající logo a zároveň splňuje podmínku praktičnosti a viditelnosti. Můžete se konec konců přesvědčit sami, až pojedete kolem nějaké dopravní stavby.
Reference: Facelift loga Colas
Klient: Colas
Realizace: 2018/2019
Činnosti:
- Grafika