METRONOME FESTIVAL PRAGUE 2017

Případová studie

Pomohli jsme Metronomu vyrůst

Pořadatelé Metronome festivalu Prague hledali zkušeného partnera, který se postará o kompletní produkci dvoudenního festivalu. „Sami jsme se chtěli soustředit především na dramaturgii, umělecký program a hlídat si celkové vyznění akce,“ vysvětluje producent festivalu Martin Voňka. A tak propagaci, grafiku, webovou prezentaci, akreditační systém nebo doprovodný program svěřil Amdenu.

Reference: Metronome Festival Prague 2017
Klient: Metronome production s.r.o.
Realizace: 2017
Ukázka: www.metronomefestival.cz
Řekli o nás: zde

Činnosti:

1458

hodin porad

1260

litrů kafe

150000

unikátních návštěvníků webu

1346

mediálních výstupů

Metronome festival Prague 2017 - vizuál citylight

Festival
jsme efektivně
zpropagovali

Festivalové promo zahrnovalo celý balík činností – od kreativních výstupů typu spotů pro televize a rádia přes zajištění a řízení kampaní ve všech typech médií až po návrh a tvorbu grafiky. Vizuály a spoty se postupně objevily v České televizi, v tisku (například Forbes, Elle, Reflex, Blesk), na on-line bannerech (protisedi.cz, csfd.cz ad.), ve venkovní reklamě (billboardy, rolling boardy, plakáty, sloupy veřejného osvětlení), na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram) a samozřejmě i na festivalovém webu.

Jak se staví Metronome?

Není to nic jednoduchého. Ale když se do akce zapojí kromě detailního plánu, nekonečné trpělivosti taky skoro tři stovky pomocníků a dobrovolníků, tak to celé netrvá déle než čtyři dny. Na pražském Výstavišti za tu dobu vzniklo pět scén i plnohodnotný kemp se sociálním zázemím. Pro komfort účastníků nabízel festivalový areál také například 126 stánků, restauraci, bar i trafiku, relaxační zónu, úschovnu zavazadel nebo dobíjecí stanici pro mobily.

Metronome Festival Prague 2017 - online prezentace

Web denně
obsloužil
20 tisíc fanoušků

Vytvořili jsme atraktivní a navštěvovaný web – www.metronomefestival.cz. S klientem jsme do detailu vyladili jeho grafiku i strukturu. Festival a jeho program mohli návštěvníci najít už dávno před jeho začátkem. Největšímu zájmu se web těšil těsně před startem a v jeho průběhu, kdy denně obsloužil přes 20 tisíc návštěvníků. Drtivá většina z nich mířila do programové sekce.

85

toalet

15650

diváků

126

stánků

2496

metrů plotů

Hravě jsme
zvládli akreditaci
i ticketing

Pro festival jsme vyvinuli ticketingovýakreditační systém. Umožňuje využití pokročilých funkcí pro elektronickou distribuci vstupenekpartnerských vstupů. Přes něj se na festivalu vydávaly certifikáty pro vstupy garantované partnerům a významným hostům. Systém je napojený na platební bránu a je připravený na kompletní prodej vstupenek všech typů jak v českých korunách, tak v eurech nebo třeba zlotých.

Pomohli jsme festivalu vyrůst

Také proto dosáhl druhý ročník Metronome festivalu Prague na skvělá čísla. Návštěvnost se ve srovnání s prvním ročníkem zvedla z 8 970 na téměř 16 tisíc lidí. A od svých návštěvníků dostal skvělé známky! Vysoké hodnocení, které mu přisoudil festivalový speciál iDNESu, ho zařadilo mezi čtyři nejpovedenější letní akce u nás. Jedním ze sledovaných kritérií ankety bylo zázemí a kvalita služeb na akci. Také ty na Metronomu kompletně zajišťoval Amden.

AMDEN REALIZAČNÍ TÝM

  • Petra Elmerová
    Petra Elmerová

    Production Manager

  • Event manager

  • Veronika Svobodová
    Veronika Svobodová

    PR director

  • Daniel Tlamka
    Daniel Tlamka

    Senior Graphic Designer

Podobné projekty

Kontaktujte nás