Trochu jiné nakupování:
Farmářské trhy na Ládví

Nabídnout sortiment, který lidé v supermarketech obvykle neseženou. A připravit koncept, který pomůže oživit zatím málo využívaný veřejný prostor. S takovou filozofií jsme přistupovali k projektu Farmářských trhů v Ládví.

Startu trhů na jaře 2018 předcházela několikaměsíční příprava. Ta obnášela tvorbu koncepce tržiště a výběr prodejců s atraktivním sortimentem. Bylo nutné vyřídit řadu povolení, včetně záboru prostranství, s tím ale vypomohl partner trhů, radnice městské části Praha 8. Součástí přípravných prací bylo řešení rozvodů elektřiny, zajištění odpadkových košů, plán rozmístění stánků nebo výběr správce areálu. Projektový tým zajistil také návrh grafické podoby propagačních materiálů nebo branding prodejních stánků.

Odstartováním provozu tržiště naše práce na projektu zdaleka neskončila. Průběžně upravujeme skladbu stánkařů, aktualizujeme nabídku a trhy propagujeme,“ řekl Adam Štegl, projektový manažer Amdenu. Informace o trzích se objevují v měsíčníku Osmička, zpravodaji městské části, distribuují se letáky s akčními nabídkami prodejců a trhy mají také svůj facebookový profil.

Co dáte v Ládví do nákupního košíku? 

Čerstvou zeleninu, sýry vlastní výroby i med z regionu. V sortimentu zákazníci najdou také čerstvé ovoce, pečivo, uzeniny, marmelády, vajíčka, frgály, mošty, ale také koření, ryby nebo květiny a sazenice.

Trhy v pražském Ládví nejsou jediným podobným projektem agentury. Amden ve spolupráci se sesterskou společností Softmail participuje na tradičních vánočních trzích na náměstí Jířího z Poděbrad v Praze 3. Výhledově taky počítá s vybudováním farmářských tržišť s nabídkou kvalitních regionálních potravin i v dalších částech Prahy.

Reference: Farmářské trhy na Ládví
Klient: Amden | Městská část Praha 8
Realizace: 2018

Činnosti:

  • Produkce
  • Grafika
  • Propagace
  • Event

Kontaktujte nás