Konference, výstava nebo seminář?
Jsme zvědaví, co přinese budoucnost, ale chceme ji taky aktivně vytvářet. Věříme, že moderní technologie mohou lidem zpříjemnit a usnadnit život. Proto jsme v roce 2016 přišli s plánem uspořádat akci, na které by se potkali ti, kteří mají k tématu technologických řešení pro chytrá města co říci. Takhle vznikla idea konference Smart City Expo.
Klient: METRONOME PRODUCTION
Realizace: 2017
Propagace
Produkce
Kreativita
Online prezentace
E-marketing
Sociální sítě
Akreditace a ticketing
Řekli o nás
firem
přednášek
workshopy
účastníků
Obsah je král
Naplánovali jsme strukturu celého programu. Do podtitulu akce jsem napsali, že jde o „setkání těch, kteří nabízí inovativní řešení, s těmi, kdo o takové řešení mají skutečný zájem“ a podle toho připravili její obsah. Smart City Expo bylo příležitostí pro zástupce městských samospráv i širokou veřejnost seznámit se s tvůrci technologických řešení, jejich plány a případovými studiemi již fungujících projektů.
Upoutávka
Spojili jsme síly s partnery
Chtěli jsme do hry dostat co nejvíc relevantních subjektů a přístupů. Vytipovali a oslovili jsme tak několik partnerů, kteří se konceptem „smart cities“ dlouhodobě zabývají, a náš nápad jim představili. Důležitého spojence jsme našli v poradenské společnosti Gatum Advisory. Ta se spolu s námi podílela na organizaci fóra. Hlavními partnery se staly společnosti Siemens a Atos.
Konferenční set-up
Smart City Expo jsme kompletně produkovali a organizačně zajistili. Vybrali jsme prostory kongresového centra v areálu PVA EXPO PRAHA v Letňanech. Průběžně jsme oslovovali potenciální partnery a vytipovali experty a vědce z Česka i ze zahraničí, kteří na konferenci vystoupili s odbornými příspěvky a vedli workshopy. Partnerům jsme nabídli možnost prezentace vlastních projektů a produktů na stáncích ve výstavní sekci eventu. Akci jsme technicky zabezpečili a postarali se o zázemí včetně cateringu.
českých a světových hvězd
diváků
stánků
metrů plotů
Design, propagace, informace
Pro konferenci jsme vytvořili logotyp a k němu přidali další grafické prvky. Vizuální styl jsme pak promítli do všech výstupů eventu – propagační a informační kampaně včetně direct mailingu, designu konferenčních prostor, videospotů, merchandisingových doplňků i aktivit public a media relations.
Konferenční online svět
Základem online marketingového řešení byl jednoduchý a přehledný web. Obsahoval detailní informace o programu konference a profily odborníků. Hosté se přes svůj profil přihlašovali na workshopy a sjednávali schůzky s dalšími účastníky. Do webu jsme integrovali modul na prodej vstupenek a online jsme vyřešili i odbavení návštěvníků u vstupu pomocí čteček. V den konference byla spuštěna samostatná event aplikace. Kromě nejaktuálnějších informací nabízela možnost pokládat otázky expertům nebo se zúčastnit ankety. Po skončení konference jsme přes uživatelské profily zpřístupnili archiv přednášek, prezentací i videí.
Připravili jsme smart event
Když jsme na levou stranu rovnice dali atraktivní obsah konference, produkci a organizační zabezpečení, design i promo podpořené online marketingem, výsledkem byl vysoce kvalitní odborný event oceňovaný návštěvníky, partnery i médii. Podívejte se na ohlas akce v českých sdělovacích prostředcích.
Info o Smart City Expo 2016 – 14:30