Téma „Zelené eventy“ a Amden v Marketing & Media
ZELENÝ a EVENT. Slova, na jejichž spojení byste před 20 lety narazili jen stěží. Dnes je výraz „zelený event“ či „udržitelný event“ pojmem, který hýbe světem eventových agentur. A když říkáme „hýbe“, myslíme tím, že s nimi třese ze strany na stranu…
Co je vlastně základem udržitelných eventů, jaké jsou vize a jak vypadá jejich realita? Jaké mají vlastně firmy možnosti? A jak budou vypadat eventy budoucnosti? To všechno (a samozřejmě i mnohem více) jste si mohli přečíst v 38. čísle časopisu Marketing & Media, týdeníku o komerční komunikaci, s podtitulkem „Zelený event není nudný event.“
Amden Events se věnuje udržitelným eventům už léta, a proto v hlavním článku tohoto vydání jednoduše nemohl chybět, stejně jako slovo naší event manažerky, Kláry.
Podívejte se na v článek a těšte se i na další naše příspěvky!
O trendech v eventech jsme psali tady.