Od nového roku rozbíháme marketing Betonpresu

Vyhrané výběrové řízení odstartovalo naši spolupráci s novým klientem. Společnost Betonpres, jihočeský výrobce střešních tašek, si náš projekt marketingové komunikační strategie vybral mezi několika soutěžními návrhy. Od ledna tak začínáme pracovat na detailech plánu, jak se firma bude prezentovat před svými klíčovými zákazníky a partnery.

Na začátku každé spolupráce musíme od klienta dostat co nejvíc informací. Takže startujeme workshopem, kde si doplňujeme všechny chybějící informace k tomu, aby strategie zafungovala. Mluvíme o hodnotách, značce, cílových skupinách, o příběhu rodinné firmy,“ říká Tomáš Bojda, account manager Amdenu.

Propagace firmy s kohoutem ve znaku

Strategie pro společnost Betonpres zahrnuje marketingový průzkum, který ověří stávající pozici značky Betonpres. Na analýzu naváže tvorba mediaplánu s využitím nejrůznějších online i offline formátů – sociálních sítí, videí a plošné outdoorové nebo rozhlasové reklamy – a kreativa. Ve stadiu konzultací a příprav je také další důležitý prvek našeho návrhu marketingové strategie. Motivační program zaměřený na odběratelské firmy.

Úspěšná komunikace firmy se ale skládá i z mnohem menších dílků. „Paralelně se strategií jsme se s kolegy z Betonpresu už stihli pustit do dílčích zakázek, jak bylo novoroční přání nebo jako je aktuálně nový katalogu výrobků,“ dodává Tomáš Bojda.

Betonpres je rodinná firma z jižních Čech. Za skoro tři desítky let na trhu vyrostla v jednoho z největších českých výrobců střešních krytin. Mezi její klíčové hodnoty patří kvalita produktů a výroba šetrná k životnímu prostředí.