Nejsou kuchaři, ani oficíři ochrany dat Doba je zlá, zpívá v jedné ze svých písní svérázný folkař Záviš. Sice měl na mysli jinou dobu a jiné problémy, ale obecně se to dá dnes tvrdit i o zavádění GDPR do ...
Ukládat a chránit, aneb O tom, jak co nejlépe zacházet s osobními údaji Ať jste živnostník, šéf malé firmy o deseti zaměstnancích nebo ředitel českého zastoupení Coca-Coly, těžko se tomuto kroku vyhnete. Potřebujete zjistit, s jakými daty ve firmě ...
Naše motivační a věrnostní programy běží naplno a na novém systému Spustili jsme jarní běhy věrnostních a motivačních programů, které spravujeme pro naše klienty. ISOVER klub, EVROfest i česká a slovenská verze Světa výhod nabírají na obrátkách již ...
Dobré počasí. Vynikající sortiment. Pražané objevují Farmářské trhy na Ládví Praha má další farmářské trhy. Každé úterý a čtvrtek si můžou obyvatelé a návštěvníci Ládví koupit čerstvé regionální potraviny. Od osmi od rána do večerní šesté na ně ...
Eventy neděláme jen pro klienty Eventy děláme nejen pro klienty, ale i pro sebe. Naposledy jsme připravili oslavu narozenin našemu obchodnímu řediteli Eriku Elmerovi. Komorní party se odehrála u vinařského domku v Trojské vinici Sv. Kláry. Pohodový program, ...
Na konferenci společnosti Versino jsme prezentovali žhavé novinky k GDPR Žhavé novinky z oblasti GDPR, která je v posledních měsících jedním z hlavních témat komunikace managementů firem po celé ČR, jsme před několika dny prezentovali na konferenci společnosti Versino v Litomyšli. Expertka na problematiku, ...
Promo kampaň nemusí být velká a drahá, zato účinná Na festival Rock for People se do Hradce Králové každoročně sjíždějí desítky tisíc fandů rockové hudby. Velkou část jeho publika tvoří Pražané, a tak se i letos pořadatelé rozmýšleli, jak obyvatele hlavního města efektivně oslovit. Z nabízených konceptů je nejvíc zaujal ...
Víme, jak na to. Ve čtyřech krocích. Z průzkumu k GDPR zveřejněném v ČTK první lednový týden 2018. 96 % firem o GDPR již slyšelo 54 % se s GDPR teprve seznamuje tři ze čtyř firem se aktivně připravují, ale čekají ...
O nutnosti dobře chránit osobní data 28 dnů, 10 hodin, 49 minut a 20 sekund, 19 sekund, 18 sekund… běží vám čas. Tolik ho zbývalo podle počítadla na jednom specializovaném serveru do okamžiku, kdy se „to“ stane, když ...
Na český trh s marketingovými technologiemi vstupuje ZOHO Na tuzemský trh s technologiemi digitálního marketingu vstupuje americká společnost Zoho. V Česku nabízí CRM systém, který se vyrovná podobně zaměřeným konkurenčním produktům, předčí je ale v komplexnosti řešení, v ...